Menu

Menu

Beroepshouding en sociale & communicatieve vaardigheden

Doel van de training is het opfrissen resp. bijbrengen van de kennis / vaardigheden van beroepschauffeurs op het gebied van uitstraling, gedrag en beroepshouding. Daarbij loopt het ‘bijdragen aan een goed imago van het bedrijf / de werkgever’ als rode draad door de training.

De training is gericht op beroepschauffeurs.

De theoretische onderwerpen die - conform de minimumeisen - aan bod komen zijn:

• Representativiteit en beroepshouding
• Klantbenadering
• Commercieel gedrag
• Klachtafhandeling
• Omgaan met stresssituaties
• Dimensies van cultuur
• Normen en waarden
• Communicatie als onderdeel van dienstverlening

De praktische onderwerpen die - conform de minimumeisen - aan bod komen zijn:

• Handelen en denken vanuit diverse achtergronden
• Waarnemen en interpreteren
• Ruisvorming
• Feedback geven en ontvangen

Waarde van de bijscholing code 95.
Waarde: deze cursus staat voor 7 uur aan theoriekennis
Toelatingseisen: geen
Certificering: certificaat

Wij zijn actief in o.a. de volgende gemeenten: Stadskanaal, Vlagtwedde, Pekela, Bellingwedde, Oldambt, Veendam, Aa en Hunze, Borger-Odoorn & Menterwolde

Copyright 2018 - 2019 Skytz.nl | Uw eigen website gemakkelijk beheren