Menu

Menu

Beroepshouding en sociale & communicatieve vaardigheden

Doel van de training is het opfrissen resp. bijbrengen van de kennis / vaardigheden van beroepschauffeurs op het gebied van uitstraling, gedrag en beroepshouding. Daarbij loopt het ‘bijdragen aan een goed imago van het bedrijf / de werkgever’ als rode draad door de training.

De training is gericht op beroepschauffeurs.

De theoretische onderwerpen die - conform de minimumeisen - aan bod komen zijn:

• representativiteit en beroepshouding
• klantbenadering
• commercieel gedrag
• klachtafhandeling
• omgaan met stresssituaties
• dimensies van cultuur
• normen en waarden
• communicatie als onderdeel van dienstverlening

De praktische onderwerpen die - conform de minimumeisen - aan bod komen zijn:

• handelen en denken vanuit diverse achtergronden
• waarnemen en interpreteren
• ruisvorming
• feedback geven en ontvangen

Waarde van de bijscholing code 95.

Waarde: deze cursus staat voor 7 uur aan theoriekennis

Toelatingseisen: geen

Certificering: certificaat

Wij zijn actief in o.a. de volgende gemeenten: Stadskanaal, Vlagtwedde, Pekela, Bellingwedde, Oldambt, Veendam, Aa en Hunze, Borger-Odoorn & Menterwolde

Copyright 2018 - 2019 Skytz.nl | Uw eigen website gemakkelijk beheren